צפו • ירושלים בוערת: המשטרה עצרה 6 מפגינים

בעקבות מעצרו של בחור הישיבה, יצאו הערב מעט אחרי השעה שבע, עשרות צעירים המשתייכים ל'עדה החרדית' בירושלים להפגין נגד מעצרו.
יעקב גרודקה 10 Comment on צפו • ירושלים בוערת: המשטרה עצרה 6 מפגינים

שוב זה קורה: 'העדה החרדית' יצאה להפגין ברחובות ירושלים, בעקבות מעצר בחור ישיבה • הדרמה החלה לאחר שבחור ישיבה ממאה שערים, שאמור להתחתן בעוד כשבוע, נעצר הבוקר בלשכת הגיוס בירושלים • צפו בתיעוד מההפגנות

בעקבות מעצרו של בחור הישיבה, יצאו הערב מעט אחרי השעה שבע, עשרות צעירים המשתייכים ל'עדה החרדית' בירושלים להפגין נגד מעצרו.
15:15
30.04.24
ידידיה מאיר No Comments on להמשיך למרות האכזבה: אמא מאיר על היום ש'בין לבין'

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שוב זה קורה: עשרות חרדים המזוהים עם 'העדה החרדית' יצאו הערב להפגין ברחובות ירושלים ובית שמש, בעקבות מעצר בחור ישיבה.

הדרמה החלה לאחר שבחור ישיבה ממאה שערים, שאמור להתחתן בעוד כשבוע, הגיע הבוקר (חמישי) ללשכת הגיוס בירושלים, במטרה לקבל פטור משירות צבאי, אך לתדהמתו נטען, כי הוא עריק משירות בצה"ל זמן ממושך וחייב בגיוס, בעקבות כך הוא נעצר להמשך הליך הגיוס.

בעקבות מעצרו של בחור הישיבה, יצאו הערב מעט אחרי השעה שבע, עשרות צעירים להפגין נגד מעצרו. הם שרפו פחי אשפה וחסמו כבישים רבים.

כוחות משטרה רבים הוזעקו לזירות ההפגנה, צומת רחוב בר אילן וכיכר השבת בשכונת גאולה בירושלים וגם בעיר בית שמש, וזאת במטרה למנוע את התפרעות המפגינים.

על פי עדויות של שוהים במקום: כוחות גדולים של יס"מ וסמ"ג יחד עם מכתז"ית משטרתית – מפזרים בכח את המפגינים.

מהמשטרה נמסר כי הפרות הסדר בכיכר השבת ובבית שמש, עד כה נעצרו שישה חשודים שהתפרעו והפרו את הסדר. כוחות גדולים של המשטרה בשתי הזירות.

צפו בתיעוד מהזירה:



10 תגובות

מיין תגובות
  1. 10

    סליחה! הכותרת הזו ממש לא ראויה!!!
    פח אחד בוער, ו"ירושלים בוערת"
    והכותרת הזו מתארת את המצב שהיה כשביהמ"ק נחרב!!

    1. אם המדינה היא אתחלתא דגאולה, מותר לה לירושלים לבעור.

  2. 8

    ב"ה הבחור שוחרר

  3. 7

    ב"ה הבחור שוחרר מהשבי

  4. 6

    מוזר מאד למה עוצרים את הבחורים בבין הזמנים?
    פשוט מאד הבחורים מאד משועממים והם מחפשים עקשן, הם פשוט עושים את זה לעצמם.

  5. 5

    ההיסטוריה חוזרת על עצמה. הגמרא (גיטין נ"ו) מתארת יפה את אותם בריונים שהעלו אש בירושלים ושרפו אוצרות יקרי ערך מתוך רצון לחבל בדרך ההידברות של חכמי ישראל עם השלטון (הרשע) ורצו לדקור את רבן יוחנן בן זכאי. הם היו הזרז לחורבן הבית השני. כמוהם הבריונים של ימינו, אוהבים את המלחמות ושונאים את ההידברות, ובדרך מזיקים לכל אנשי העיר.

  6. 4

    במקום להעריך אנשים שעושים מסירות נפש להביע מחאה על מעצר בחורים שאינם מכירים כולל מעצרים ומכות רצח בזמן שאתם מכייפים בים או בטיולים אז יש לכם ביקורת תבדקו אם אתם לא נגועים בשנאת חינם ליראי ה'

    1. רגע רגע מאד מוזר אז למה זה תמיד יוצא שיש לבחורים חופש??????